Παράπονα για προϊόντα
Εάν τα προϊόντα που αγοράσατε στο site μας αποδείχθηκαν ελαττωματικά ή λάβατε κάτι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να υποβάλλετε τα παράπονά σας, συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα.
Αναλαμβάνουμε την ευθύνη για όλα τα προϊόντα που αποδεικνύονται ελαττωματικά για δύο χρόνια από τη στιγμή που θα φτάσουν στα χέρια σας. Για όσα είδη έχουν διάρκεια ζωής μικρότερη από 2 χρόνια, ο χρόνος ανταπόκρισης μειώνεται αντίστοιχα.
Διαδικασία καταγγελίας
Συμπληρώστε τη σχετική φόρμα.
Συμπληρώστε τη φόρμα παραπόνων, την οποία θα βρείτε κάνοντας κλικ στο κουμπί «λήψη φόρμας παραπόνων». Αναφέρετε την αιτία και πώς θέλετε να επιλυθεί το ζήτημα.
Στείλτε μας σκαναρισμένη ή σε φωτογραφία τη συμπληρωμένη φόρμα παραπόνων στη διεύθυνση:
reklamacje@nesperta.com
Εάν δεν μπορείτε να εκτυπώσετε τη φόρμα, στείλτε μας μήνυμα στη διεύθυνση:
reklamacje@nesperta.com
Περιμένετε να ολοκληρωθεί η διαδικασία
Τώρα είναι η σειρά μας. Έχουμε 14 ημέρες από την ημερομηνία κατάθεσης, για να επεξεργαστούμε όσα μας αποστείλατε, αν και συνήθως το κάνουμε σε λιγότερο χρόνο.m
Επιστροφές προϊόντων χωρίς αιτιολογία
Κάνατε μια παραγγελία από το www.semilac.gr και μετά άλλαξες γνώμη; Χαλαρώστε - καταλαβαίνουμε
Από την ημέρα που θα παραλάβετε την αποστολή σας, έχετε 14 ημέρες για να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε. Χωρίς να εξηγήσετε τον λόγο επιστροφής!
Διαδικασία επιστροφής
Συμπληρώστε τη φόρμα επιστροφών.
Έχετε αλλάξει γνώμη; Μην ανησυχείτε, ακολουθήστε τις οδηγίες μας. Αρχικά, εκτυπώστε και συμπληρώστε τη σχετική φόρμα.
Μπορείτε να τη βρείτε, κάνοντας κλικ στο «Λήψη της Φόρμας Επιστροφών».
Επιλέξτε τον τρόπο επιστροφής του προϊόντος
Θα πρέπει να πληρώσετε τα έξοδα αποστολής. Στείλτε το στην παρακάτω διεύθυνση:
WARDI
Αγίου Ιωάννη Στεφάνη 49
ΒΙΠΑ ΒΙΟΠΑ ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΩΝ
19300 Ασπρόπυργος
Συσκευασία του επιστρεφόμενου προϊόντος
Μην ξεχνάτε να ασφαλίζετε σωστά τη συσκευασία κατά τη αποστολή, για να διασφαλίσετε ότι δεν θα καταστραφεί το προϊόν κατά τη μεταφορά. Συμπεριλάβετε στο πακέτο μια απόδειξη αγοράς (π.χ. απόδειξη, τιμολόγιο, επιβεβαίωση μεταφοράς ή επιβεβαίωση παραγγελίας που δημιουργήθηκε στον λογαριασμό σας στον ιστότοπό μας).
Αναμονή για την επιστροφή χρημάτων
Το ποσό θα επιστραφεί εντός 14 ημερών από την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων.
Το ποσό θα επιστραφεί στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε ορίσει.
*Για να επιταχύνετε τη διαδικασία επιστροφής, συνιστούμε να στείλετε όλα όσα απαιτούνται για την επιστροφή εντός του πακέτου: προϊόντα, έντυπο επιστροφής και απόδειξη αγοράς.
Προσοχή!
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν μπορεί να ασκηθεί στην περίπτωση προϊόντων που παραδίδονται σε σφραγισμένη συσκευασία, τα οποία μετά το άνοιγμα δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής.
Αυτά περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: λίμες κάθε τύπου, βαμβάκια, ειδικά ξυλάκια, φρέζες, πινέλα nail art και πετσέτες, που πωλούνται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Θα θέλαμε επίσης να επισημάνουμε ότι ο Καταναλωτής είναι υπεύθυνος για οποιαδήποτε μείωση της αξίας του επιστρεφόμενου προϊόντος που προκύπτει από τη χρήση του αντικειμένου, πέρα από την προφανή για τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες του.