FAQ

Εδώ θα βρείτε τις πιο συχνές ερωτήσεις από τους πελάτες μας και τις απαντήσεις σε κάθε μια από αυτές!

Ερωτήσεις & απαντήσεις
Προσθέστε μια ερώτηση

ΕΓΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑ

1. Μπορώ να κάνω μια παραγγελία χωρίς εγγραφή (ως επισκέπτης);
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε παραγγελία στο ηλεκτρονικό κατάστημα της semilac ως επισκέπτης (χωρίς να συνδεθείτε). Εντούτοις, σας ενθαρρύνουμε να κάνετε παραγγελίες μετά την εγγραφή σας, για να έχετε πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σας, τη διαχείριση του λογαριασμού σας, την παρακολούθηση των δεμάτων σας και την προσθήκη πολλαπλών διευθύνσεων αποστολής. Επιπλέον, σας επιτρέπει να συντομεύσετε τη διαδικασία της παραγγελίας.
2. Μπορώ να κάνω μια παραγγελία μέσω της τηλεφωνικής γραμμής;
Μάλιστα, μπορείτε να παραγγείλετε και τηλεφωνικώς στο 210 9760050 (Τμήμα 1). Για τις τηλεφωνικές παραγγελίες, δεν ισχύουν τα δώρα και οι προσφορές του ηλεκτρονικού καταστήματος, εκτός των προϊόντων της κατηγορίας Outlet.
3. Πώς μπορώ να σιγουρευτώ ότι η παραγγελία μου έχει προωθηθεί για εκτέλεση;
Θα ενημερωθείτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με τη μεταφορά της εντολής εκτέλεσης:

α) για τις αποστολές με τρόπο πληρωμής "Αντικαταβολή", τα προϊόντα που φέρουν την ένδειξη <>, αποστέλονται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες απο την ημέρα της παραγγελίας (εφόσον η παραγγελία έχει γίνει έως τις 15:00 το μεσημέρι) με courier.
β) για τις αποστολές με τρόπο πληρωμής "Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό", η παραγγελία γίνεται μετά την επιβεβαίωση της πληρωμής. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας ζητούμε την αποστολή του αποδεικτικού στο e-mail: logistirio@semilac.gr
4. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Οι ακυρώσεις των παραγγελιών γίνονται δεκτές εντός 2 ωρών απο την ώρα αποστολής της παραγγελίας, εφόσον δεν έχει τιμολογηθεί έως της 14:00 το μεσημέρι. Στην περίπτωση αυτή επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο 2109760050 ή αποστείλατε e-mail στο sales@semilac.gr με τα στοιχεία της παραγγελίας που θέλετε να ακυρώσετε.
5. Μπορώ να αλλάξω προϊόντα στην παραγγελία μου μετά την υποβολή της;
Υπάρχει η δυνατότητα τροποποίησης της παραγγελίας, εφ'όσων δεν έχει τιμολογηθεί. Στην περίπτωση αυτή επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο 2109760050 ή αποστείλατε e-mail στο sales@semilac.gr με τα στοιχεία της παραγγελίας που θέλετε να τροποιήσετε.
6. Μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση παράδοσης μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας;
Φυσικά. Μέχρι το στάδιο της αποστολής (το οποίο επιβεβαιώνεται μέσω ηλεκτρονικου ταχυδρομείου), η διεύθυνση παράδοσης μπορεί να τροποποιηθεί. Στην περίπτωση αυτή επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο 2109760050 ή αποστείλατε e-mail στο sales@semilac.gr με τα στοιχεία της νέας διεύθυνσης.

Μετά την αποστολή του δέματος η διεύθυνη μπορεί να τροποποιηθεί από:

α) Το Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών κατόπιν αιτήματος του πελάτη - στο 2109760050 ή μέσω e-mail στο sales@semilac.gr,
β) Τον ίδιο τον Πελάτη, με απευθείας επικοινωνία με την εταιρεία Courier.
7. β) Τον ίδιο τον Πελάτη, με απευθείας επικοινωνία με την εταιρεία Courier.
Έχετε την δυνατότητα να παραλάβετε τα προϊόντα της παραγγελίας σας απο τα κατάστηματά μας, Εθνάρχου Μακαρίου 3 στον Άγιο Δημήτριο και στην οδό Περγάμου 7 στο Αιγάλεω χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.
Πραγματοποιήστε την παραγγελία σας ηλεκτρονικά, επιλέγοντας σαν τρόπο πληρωμής "Παραλαβή απο το κατάστημα". Θα θέλαμε να σας υπενθυνίσουμε ότι τα προϊόντα της Semilac μπορείτε να τα προμηθειτείτε και από τα Σημεία Μεταπώλησηςσε όλη την Ελλάδα.
8. Οι αγορές που πραγματοποιούνται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος Semilac προσφέρουν επιπλέον επιβραβεύσεις;
Στο ηλεκτρονικό κατάστημα Semilac που πραγματοποιούμε οι αγορές σας, έχετε την δυνατότητα επιλογής ενός συλλεκτικού δώρου Semilac, ανάλογα με το συνολικό ποσό των αγορών σας. Η πλήρης λίστα των δώρων είναι διαθέσιμη στο semilac.gr.
9. Μπορώ να ελέγξω την κατάσταση της παραγγελίας μου; Εάν ναι, πού;
Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας στον ιστότοπο, όταν πραγματοποιούμε την παραγγελία μετά τη σύνδεση και επικοινωνώντας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών - στο τηλέφωνο 2109760050 ή στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο sales@semilac.gr.
10. Είναι δυνατόν να κανονίσουμε με το courier συγκεκριμένο χρόνο παράδοσης των προϊόντων;
Μετά την παράδοση του δέματος στην εταιρεία courier, ο πελάτης λαμβάνει πληροφορίες σχετικά με τον αναμενόμενο χρόνο παράδοσης της παραγγελίας του. Για να αλλάξετε την καθορισμένη ώρα, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρεία courier για την άμεση παράδοση του πακέτου.
Οι παραδόσεις γίνονται τις εργάσιμες ημέρες Δευτέρα - Παρασκευή μεταξύ 09:00-20:00. Επίσης, οι πελάτες μπορούν να παραλάβουν την παραγγελία τους ημέρα Σάββατο απο το κοντινότερο κατάστημα της περιοχής τους, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση, πέραν των παραπάνω, κατόπιν συνεννόησης.
Επίσης, παρέχετε η δυνατότητα παράδοσης σε συγκεριμένο χρονικό διάστημα με επιπλέον επιβάρυνση. Για παραδοσεις σε συγκεκριμένο δίωρο εντός της ημέρας μπορείτε να επιλέξετε κατά την παραγγελία σας και το επιθυμητό ωράριο.

ΠΛΗΡΩΜΗ

1. Σε ποιόν τραπεζικό λογαριασμό μπορώ να πληρώσω για την παραγγελία μου;
Μπορείτε να εξοφλείσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε να δίνετε στην τράπεζα ως αιτιολογία το Ονοπατεπώνυμό σας και τον Αριθμό Παραγγελίας. Αφού γίνει η κατάθεση, παρακαλούμε αποστείλατε το αποδεικτικό κατάθεσης μεσω e-mail στο logistirio@semilac.gr. Ο τραπεζικός λογαριασμός στον οποίον μπορείτε να καταθέσετε τα χρήματα είναι ο εξής:

ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK:
IBAN: GR7502603750000180200513954
ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ 0026.0375.18.0200513954
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ :IDEALIUM ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΑΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ
*Να σημειωθεί ότι τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν τον καταθέτη.
2. Μπορώ να παραλάβω τα προϊόντα αυτοπροσώπως;
Έχετε την δυνατότητα να παραλάβετε τα προϊόντα της παραγγελίας σας απο τα κατάστηματά μας, Εθνάρχου Μακαρίου 3 στον Άγιο Δημήτριο και στην οδό Περγάμου 7 στο Αιγάλεω χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.
Πραγματοποιήστε την παραγγελία σας ηλεκτρονικά, επιλέγοντας σαν τρόπο πληρωμής "Παραλαβή απο το κατάστημα.
3. Σε ποιο νόμισμα μπορείτε να κάνετε μια πληρωμή;
Υπάρχουν δύο τρόποι πληρωμής στο ηλεκτρονικό κατάστημα Semilac. Εάν η αποστολή πραγματοποιείται στην Ελλάδα:

α) Πληρωμή κατά την παράδοση - αντικαταβολή,
β) Πληρωμη μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό
γ) Πλήρωμή μέσω Paypal

Για αποστολές εκτός Ελλάδας:

α) Πληρωμη μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό
β) Πλήρωμή μέσω Paypal
4. Σε ποιο νόμισμα μπορείτε να κάνετε μια πληρωμή;
Στο www.semilac.gr η πληρωμή γίνεται σε ευρώ.
5. Τι πρέπει να κάνω εάν έχω επιλέξει να πληρώσω μέσω τραπεζικής κατάθεσης και δεν ολοκλήρωσα την πληρωμή;
Μια παραγγελία που δεν έχει πληρωθεί δεν θα εκτελεστεί. Η κατάθεση πρέπει να γίνεται εντός 48ωρών απο την ημέρα και ώρα της αποστολής της παραγγελίας, αλλιώς η παραγγελία θα ακυρώνεται αυτόματα και θα πρέπει να την ξανακάνετε απο την αρχή.

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

1. Ποια είναι η προθεσμία επιστροφής για τα επιστρεφόμενα προϊόντα;
Η προθεσμία για την επιστροφή των προϊόντων είναι οι 14 εργάσιμες ημέρες.
2. Μπορώ να επιστρέψω τα προϊόντα που αγοράσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα σε ένα φυσικό κατάστημα και το αντίστροφο;
Τα προϊόντα που αγοράζονται επιστρέφονται μόνο στο σημείο από το οποίο αγοράστηκαν.
Η επιστροφή των αγαθών που αγοράστηκαν στο www.semilac.gr μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο μέσω του τμήματος επιστροφών του ηλεκτρονικού καταστήματος. Αλλαγές που αφορούν άλλα σημεία πώλησης δεν θα γίνονται δεκτές.
Πληροφορίες σχετικά με τις επιστροφές μπορείτε να βρείτε στην σελίδα της Semilac Πολιτική Επιστροφών.
3. Με ποιόν τρόπο είναι καλύτερο να επιστραφεί μια παραγγελία από το www.semilac.gr;
Τα έξοδα αποστολής των επιστροφών των μη ελλατωματικών προϊόντων Semilac, βαρύνουν τον αγοραστή. Για περισσότερες οδηγίες σχετικά με την διαδικασία επιστροφής μπορείτε να καλέσετε στο 210 9760050 ή να στείλετε e-mail στο sales@semilac.gr.

ΕΠΣΙΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ

1. Τί να κάνετε εάν το πακέτο που λάβατε είναι κατεστραμμένο;
Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα που παραγγέλλονται στο www.semilac.gr προστατεύονται σωστά πριν από την αποστολή. Ωστόσο, εάν υπάρξει βλάβη κατά τη μεταφορά, θα πρέπει να μας καλέσετε το συντομότερο δυνατόν και να ενημερωθείτε για την διαδικασία.

Θα σας παρακαλούσαμε να μην πετάξετε τίποτα από το πακέτο και να το παραδόσετε, όπως ακριβώς το παραλάβατε.
2. Ποια είναι η περιόδος εγγύησης των προϊόντων της Semilac;
Όλες οι συκευές που διατίθενται στην Semilac καλύπτονται από εγγύηση δύο ετών. Η εγγύηση των ημιμόνιμων βερνικιών είναι επίσης 2 χρόνια, ωστόσο, μετά το πρώτο άνοιγμα του προϊόντος, η περίοδος αυτή είναι 1 έτος. Η εγγύηση για όλες τις σκόνες νυχιών Semilac είναι 6 χρόνια. Τα υγρά από την συλλογή της Semilac καλύπτονται από 3ετή εγγύηση. Μετά το άνοιγμα του προϊόντος, η περίοδος αυτή είναι 2 χρόνια. Η εγγύηση για τα κλασικά βερνίκια, τζελ, manicure oils, conditioner Semilac και θεραπείες είναι 2 χρόνια, ενώ από τη στιγμή του ανοίγματος 1 έτος.
3. Σε ποιο κατάστημα μπορώ να επιστρέψω το προϊόν που αγοράσα;
Τα αγαθά πρέπει να επιστρέφονται στον τόπο αγοράς τους.

ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

1. Είναι οι τιμές των προϊόντων των διανομέων σας ίδιες με αυτές του ηλεκτρονικού καταστήματος;
Οι τιμές που παρατίθενται στο www.semilac.gr είναι οι συνιστώμενες τιμές - μπορεί να διαφέρουν από αυτές στα φυσικά ή σε άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα.
2. Γιατί τα χρώματα είναι στην πραγματικότητα διαφορετικά από αυτά της ιστοσελίδας;
Καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια για να διασφαλίσουμε ότι κάθε χρώμα που παρουσιάζεται στις σελίδες του καταστήματός μας είναι μια πραγματική αντανάκλαση του χρώματος των μπουκαλιών. Η τέλεια απεικόνιση, ωστόσο, δεν είναι πάντοτε δυνατή - ακόμη και από τις διαφορετικές ρυθμίσεις φωτεινότητας της οθόνης.
3. Τι σημαίνει το διαφανές και ημιδιαφανές χρώμα;
Το διαφανές χρώμα είναι ένα διαφανές χρώμα που αποκαλύπτει το χρώμα κάτω από αυτό. Το ημι-διαφανές χρώμα είναι ένα μερικώς διαφανές χρώμα που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε για παράδειγμα γαλλικό μανικιούρ.
4. Γιατί τα βερνίκια αλλάζουν χρώμα;
Τα χρώματα μπορούν να αλλάξουν την απόχρωση όταν εκτίθενται σε υπερβολικά μεγάλη έκθεση σε υπεριώδεις ακτίνες (πολύ καιρό στον ήλιο). Για το λόγο αυτό, προειδοποιούμε να μην διατηρούμε υβριδικό βερνίκι στο περβάζι, δίπλα στη λάμπα UV ή στον ήλιο.
5. Είναι η Semilac συμβατή με τα προϊόντα άλλων εταιρειών;
Η Semilac εγγυάται την υψηλότερη ποιότητα των προϊόντων, γεγονός που επιβεβαιώνεται από πολλά βραβεία και πιστοποιητικά. Δεν συνιστούμε να χρησιμοποιείτε τα προϊόντα μας με άλλες εταιρείες.
6. Πόσες εφαρμογές είναι ένα φιαλίδιο με λάκα Semilac;
Ένα μπουκάλι ημιμόνιμο βερνίκι Semilac (7 ml) θα διαρκέσει περίπου 10 full set manicure.
7.Μπορώ να εφαρμόσω κλασικό βερνίκι μετά από βάση για ημιμόνιμο ή πρέπει να είναι ένα ημιμόνιμο βερνίκι;
Η επαγγελματική βάση της Semilac για ημιμόνιμα βερνίκια είναι αφιερωμένη στο ημιμόνιμο μανικιούρ. Για το λόγο αυτό, δεν συνιστούμε να χρησιμοποιείτε απλά βερνίκια εκτός από τα ημιμόνιμο. Προσφέρουμε ειδικά υγρά στην συλλογή μας, τα οποία μπορούν να αποτελέσουν την ιδανική βάση για κλασικά βερνίκια.

ΑΛΛΑ ΣΥΧΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

1. Πού κατασκευάζονται τα βερνίκια Semilac;
Η Semilac είναι πολωνική εταιρεία η παραγωγή των οποίων βρίσκεται στο Komorniki του Poznań. Κατασκευάζουμε όλα τα προϊόντα μας εκεί, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, ημιμόνιμων βερνικιών, gel και προϊόντων φροντίδας νυχιών.
2. Τι επιβεβαιώνουν τα πιστοποιητικά και εγκρίσεις που κατέχει η Semilac (π.χ. έκθεση ασφαλείας, Dermatest και ISO);
Η έκθεση ασφαλείας επιβεβαιώνει ότι το προϊόν έχει τεθεί νόμιμα σε πώληση μετά από διεξοδική ανάλυση ασφαλείας. Το κύριο έγγραφο που ρυθμίζει αυτό το ζήτημα είναι ο Κανονισμός του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η Dermatest, με τη σειρά της, εγγυάται την επαλήθευση των μεθόδων ελέγχου και ασφάλειας που χρησιμοποιούνται. Αποδεικνύει ότι η ποιότητα του προϊόντος έχει ελεγχθεί και επιβεβαιωθεί από ανεξάρτητο φορέα επιθεώρησης.

Το πιστοποιητικό ISO 22716: 2007 εγγυάται ότι η εταιρεία μας πληροί τις απαιτήσεις για την παραγωγή, παρασκευή, αποθήκευση και αποστολή ημιμόνιμων βερνικιών, υγρών, gel, manicure oils και βερνικιών νυχιών.
3. Ελέγχονται τα προϊόντα Semilac σε ζώα;
Τα ηθικά ζητήματα είναι πολύ σημαντικά για εμάς, γι 'αυτό δεν δοκιμάζουμε τα καλλυντικά μας στα ζώα. Έτσι, ενεργούμε σύμφωνα με το νόμο, συγκεκριμένα την οδηγία της ΕΕ (ΕΕ 2003/15 / ΕΚ), η οποία απαγορεύει πλήρως τη δοκιμή των καλλυντικών σε ζώα.

Προσθέστε την δική σας ερώτηση