Φόρτωση...

Συχνές ερωτήσεις

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε; Ελπίζουμε να βρείτε απαντήσεις στις ερωτήσεις σας.

Συχνές ερωτήσεις

Εγγραφή και αγορές

Μπορώ να κάνω μια παραγγελία χωρίς εγγραφή (ως επισκέπτης);

Μπορείτε να κάνετε μια παραγγελία στο ηλεκτρονικό κατάστημα Semilac ως επισκέπτης (χωρίς να συνδεθείτε). Ωστόσο, σας ενθαρρύνουμε να πραγματοποιείτε παραγγελίες αφού συνδεθείτε - αυτό σας επιτρέπει να ελέγχετε το ιστορικό των παραγγελιών σας, να διαχειρίζεστε τον λογαριασμό σας, να παρακολουθείτε τα πακέτα που έχουν αποσταλεί ή να προσθέτετε πολλαπλές διευθύνσεις αποστολής. Επιπλέον, αυτό σας επιτρέπει να συντομεύσετε τη διαδικασία παραγγελίας.

Μπορώ να κάνω μια παραγγελία μέσω της γραμμής βοήθειας;

Αυτό δεν είναι επί του παρόντος δυνατό. Οι παραγγελίες μπορούν να γίνουν απλά και εύκολα στο www.semilac.gr.

Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι μια παραγγελία που έχω κάνει θα παραδοθεί;

Θα ειδοποιηθείτε μέσω email όταν η παραγγελία σας προωθηθεί για επεξεργασία:
τοποθέτηση παραγγελίας με επιλεγμένη την επιλογή "προπληρωμή σε λογαριασμό" - η επεξεργασία της παραγγελίας πραγματοποιείται μετά την επιβεβαίωση της πληρωμής από την Stripe.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Οι παραγγελίες μπορούν να ακυρωθούν. Για το σκοπό αυτό, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο semilac.gr@semilac.com. Η επιστροφή χρημάτων για παραγγελίες με επιλεγμένη επιλογή προπληρωμής διαρκεί έως και 14 εργάσιμες ημέρες.

Μπορώ να κάνω αλλαγή στα προϊόντα της παραγγελίας μου μετά την καταχώρησή της;

Δυστυχώς, δεν είναι δυνατόν να γίνουν αλλαγές σε μια παραγγελία από τη στιγμή που έχει τοποθετηθεί. Ωστόσο, θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι έχετε 30 ημέρες για να επιστρέψετε τα προϊόντα χωρίς ορατά σημάδια χρήσης (υπολογιζόμενες από την ημερομηνία παράδοσης στην αναγραφόμενη διεύθυνση). Εάν επιθυμείτε να παραγγείλετε επιπλέον προϊόντα, μπορείτε να ακυρώσετε την προηγούμενη παραγγελία σας (στέλνοντας ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τις σχετικές πληροφορίες στο semilac.gr@semilac.com) και να κάνετε μια νέα παραγγελία.

Μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση παράδοσης της παραγγελίας μου μετά την καταχώρησή της;

Φυσικά. Μέχρι το στάδιο της αποστολής (το οποίο επιβεβαιώνεται με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μετά τη δημιουργία της φορτωτικής), η αλλαγή της διεύθυνσης παράδοσης πρέπει να δηλώνεται με επικοινωνία με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών - e-mail semilac.gr@semilac.com.

Μπορώ να ελέγξω την κατάσταση της παραγγελίας μου; Αν ναι, πού;

Μπορείτε να ελέγξετε μόνοι σας την εξέλιξη της παραγγελίας σας μέσω του website εφόσον συνδεθείτε, αλλά και επικοινωνώντας με την εξυπηρέτηση πελατών με email στο semilac.gr@semilac.com

Πληρωμές

Σε ποιον τραπεζικό λογαριασμό μπορώ να πραγματοποιήσω την πληρωμή της παραγγελίας μου;

Το ηλεκτρονικό κατάστημα Semilac δεν δέχεται πληρωμές με τραπεζικό έμβασμα στον λογαριασμό της εταιρείας. Για την πραγματοποίηση των πληρωμών χρησιμοποιούνται ειδικά συστήματα: Stripe και Pay-Pal (πληρωμή σε ευρώ), στα οποία οι παραγγελιοδότες ανακατευθύνονται αυτόματα στη διεύθυνση www.semilac.gr.

Μπορώ να παραλάβω τα προϊόντα αυτοπροσώπως;

Οι παραγγελίες που τοποθετούνται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν μπορούν να παραληφθούν αυτοπροσώπως. Παραδίδονται στη διεύθυνση που αναφέρεται στην παραγγελία με courier.

Ποιοί είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;

Υπάρχουν δύο τρόποι πληρωμής στο ηλεκτρονικό κατάστημα Semilac. Για αποστολή εντός Ελλάδας:

a) προπληρωμή μέσω λογαριασμού (τραπεζικό έμβασμα) - πληρωμή μέσω Stripe.

b) πληρωμή κατά την παράδοση. Δυνατότητα αντικαταβολής για παραγγελίες έως 499€

Σε ποιο νόμισμα μπορούν να γίνουν οι πληρωμές;

Στο www.semilac.gr, η πληρωμή γίνεται σε ΕΥΡΩ.

Τι πρέπει να κάνω εάν έχω επιλέξει την ηλεκτρονική πληρωμή και δεν έχω πραγματοποιήσει πληρωμή;

Μια παραγγελία που δεν έχει πληρωθεί δεν θα υποβληθεί για εκτέλεση. Δεν έχουμε τη δυνατότητα να ενεργοποιήσουμε εκ νέου την πληρωμή. Σας ενθαρρύνουμε να υποβάλετε νέα παραγγελία.

Επιστροφές

Σε πόσες ημέρες γίνεται η επιστροφή χρημάτων;

Η επιστροφή χρημάτων γίνεται σε έως και 14 ημέρες.

Πως μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που παραγγείλατε από το semilac.gr;

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά επιστροφές και ακυρώσεις παραγγελιών μπορείτε να βρείτε σε αυτή την ενότητα.

Καταγγελίες

Τι πρέπει να κάνω εάν ένα πακέτο που έχω παραλάβει έχει υποστεί ζημιά;

Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα που παραγγέλνονται από το www.semilac.gr προστατεύονται κατάλληλα πριν από την αποστολή. Ωστόσο, εάν το δέμα σας υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά, μπορείτε να προβείτε σε καταγγελία στην υποσελίδα - Παράπονα και επιστροφές ή να επιστρέψετε το ελαττωματικό προϊόν.

Προϊόντα

Είναι οι τιμές των προϊόντων των διανομέων σας ίδιες με αυτές του ηλεκτρονικού καταστήματος;

Οι τιμές που αναφέρονται στο www.semilac.gr είναι προτεινόμενες τιμές - ενδέχεται να διαφέρουν από τις τιμές στα καταστήματα πώλησης ή σε άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Γιατί τα χρώματα στην πραγματικότητα διαφέρουν από εκείνα της ιστοσελίδας;

Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσουμε ότι κάθε χρώμα που παρουσιάζεται στις σελίδες του καταστήματός μας αντικατοπτρίζει πιστά αυτό που υπάρχει στα μπουκάλια. Ωστόσο, η τέλεια αναπαραγωγή δεν είναι πάντα δυνατή - και αυτό οφείλεται κυρίως στις διαφορετικές ρυθμίσεις φωτεινότητας της οθόνης σας.

Τι σημαίνει διαφανές, ημιδιαφανές χρώμα;

Το διαφανές χρώμα είναι ένα ημιδιαφανές χρώμα που αποκαλύπτει το χρώμα που βρίσκεται από κάτω. Ένα ημιδιαφανές χρώμα είναι ένα ημιδιαφανές χρώμα που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε μη εμφανείς και εκλεπτυσμένες εμφανίσεις (για παράδειγμα, ένα γαλλικό μανικιούρ ή ένα μανικιούρ μανιτούρ, πλούσιο σε δελεαστική διαφάνεια).

Γιατί τα βερνίκια αλλάζουν χρώμα;

Τα χρώματα μπορούν να αλλάξουν απόχρωση όταν εκτίθενται στις υπεριώδεις ακτίνες UV για πολύ καιρό (πολύς χρόνος στον ήλιο). Για το λόγο αυτό, σας προτείνουμε να μη διατηρείτε τα υβριδικά βερνίκια σε περβάζι παραθύρου, σε άμεση γειτνίαση με λάμπα υπεριώδους ακτινοβολίας ή στον ήλιο.

Το Semilac λειτουργεί/είναι συμβατό με προϊόντα τρίτων;

Η Semilac εγγυάται την υψηλότερη ποιότητα των προϊόντων, η οποία επιβεβαιώνεται από πολυάριθμα βραβεία και πιστοποιητικά. Δεν συνιστούμε τη χρήση των προϊόντων μας με προτάσεις άλλων εταιρειών.

Πόσες εφαρμογές είναι αρκετές για ένα μπουκάλι βερνίκι Semilac;

Πόσες εφαρμογές είναι αρκετές για ένα μπουκάλι βερνίκι Semilac;

Μπορώ να εφαρμόσω ένα κλασικό βερνίκι πάνω από μια βάση υβριδικού βερνικιού Semilac; Πρέπει να είναι υβριδικό βερνίκι;

Η επαγγελματική βάση Semilac για υβριδικό βερνίκι είναι αφιερωμένη στο υβριδικό μανικιούρ. Για το λόγο αυτό, δεν συνιστούμε την εφαρμογή μη υβριδικών βερνικιών σε αυτήν. Προσφέρουμε ειδικές μαλακτικές κρέμες, οι οποίες μπορούν να αποτελέσουν ιδανική βάση για τα κλασικά βερνίκια.

Άλλες συχνές ερωτήσεις

Πού κατασκευάζονται τα βερνίκια Semilac;

Η Semilac είναι μια πολωνική εταιρεία της οποίας η παραγωγή βρίσκεται στο Komorniki κοντά στο Poznań. Παράγουμε εκεί όλα τα προϊόντα μας, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων: υβριδικά βερνίκια, τζελ και παρασκευάσματα περιποίησης.

Τι βεβαιώνουν οι πιστοποιήσεις και οι εγκρίσεις της Semilac (π.χ. Safety Report, Dermatest και ISO);

Η έκθεση ασφάλειας επιβεβαιώνει ότι το προϊόν έχει διατεθεί νόμιμα στην αγορά, αφού έχει υποβληθεί σε ενδελεχή ανάλυση ασφάλειας. Το κύριο έγγραφο που το διέπει αυτό είναι ο κανονισμός του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το Dermatest, με τη σειρά του, αποτελεί εγγύηση για την επαληθευσιμότητα των χρησιμοποιούμενων μεθόδων ελέγχου και της ασφάλειας. Πιστοποιεί ότι η ποιότητα του προϊόντος έχει ελεγχθεί και επιβεβαιωθεί από ανεξάρτητο φορέα ελέγχου. Το πιστοποιητικό ISO 22716:2007 εγγυάται ότι η εταιρεία μας πληροί τις απαιτήσεις για την παραγωγή, τη συσκευασία, την αποθήκευση και την αποστολή υβριδικών βερνικιών, λοσιόν, τζελ, ελιών και μαλακτικών νυχιών.

Τα προϊόντα Semilac δοκιμάζονται σε ζώα;

Τα ηθικά ζητήματα είναι πολύ σημαντικά για εμάς, γι' αυτό και δεν δοκιμάζουμε τα καλλυντικά μας σε ζώα. Με τον τρόπο αυτό, συμμορφωνόμαστε με το νόμο, και συγκεκριμένα με την οδηγία της ΕΕ (ΕΕ 2003/15/ΕΚ), η οποία απαγορεύει πλήρως τις δοκιμές καλλυντικών σε ζώα.

Έχετε ερώτηση;

Φόρμα Επικοινωνίας

Ο διαχειριστής προσωπικών δεδομένων - Nesperta Europe sp. z o.o. ul. Obornicka 7, 62-002 Jelonek σας ενημερώνει ότι επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα προκειμένου να απαντήσουμε στις ερωτήσεις σας.

Για την ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων και για να εξασφαλίσουμε πλήρη διαφάνεια στην επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι:

  1. Ο διαχειριστής των προσωπικών σας δεδομένων είναι: Nesperta Europe sp. z o.o. με έδρα το Jelonek, 62-002, ul. Obornicka 7, Πολωνία.
  2. Επικοινωνία για την προστασία δεδομένων: e-mail: iod@nesperta.com
  3. Πηγή δεδομένων:
    Λάβαμε τα προσωπικά σας δεδομένα απευθείας και οικειοθελώς από εσάς όταν εγγραφόσασταν για λογαριασμό, κάνατε παραγγελία για να αγοράσετε τα προϊόντα μας ή λάβατε εμπορικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων των ενημερωτικών δελτίων.
  4. Πεδίο εφαρμογής των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που υποβάλλονται σε επεξεργασία:
    Nesperta Europe sp. z o.o. pΕπεξεργάζεται προσωπικά δεδομένα στο βαθμό που ορίζεται στις φόρμες παραγγελίας, καταγγελίας, επικοινωνίας, εγγραφής στο ενημερωτικό δελτίο, ιδίως: όνομα, επώνυμο, διεύθυνση κατοικίας, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμό τηλεφώνου και άλλα δεδομένα που είναι απαραίτητα για τον εν λόγω σκοπό, τα οποία παρέχετε στις φόρμες, π.χ. εγγραφή λογαριασμού, παραγγελία κ.λπ.
  5. Σκοποί και νομική βάση για την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα:
    Ο υπεύθυνος επεξεργασίας επεξεργάζεται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα στις ακόλουθες περιπτώσεις:
    1. προκειμένου να δημιουργηθεί λογαριασμός πελάτη (άρθρο 6 παράγραφος 1 στοιχείο α) του DPA) και να συναφθεί και να εκτελεστεί σύμβαση, συμπεριλαμβανομένου του χειρισμού απαιτήσεων (άρθρο 6 παράγραφος 1 στοιχείο β) του DPA). Ο διαχειριστής επεξεργάζεται τα ακόλουθα δεδομένα για τους σκοπούς αυτούς: όνομα ή επωνυμία εταιρείας, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμός τηλεφώνου, διεύθυνση κατοικίας ή καταστατικής έδρας, διεύθυνση παράδοσης εάν διαφέρει από τη διεύθυνση κατοικίας ή καταστατικής έδρας, αριθμός ΦΠΑ, αριθμός παραγγελίας και αριθμός τραπεζικού λογαριασμού. Τα δεδομένα υποβάλλονται σε επεξεργασία για το χρονικό διάστημα που είναι απαραίτητο για την εκτέλεση, τον τερματισμό ή τη λήξη της συναφθείσας σύμβασης ή απαίτησης.
    2. προκειμένου να δημιουργηθεί λογαριασμός πελάτη (άρθρο 6 παράγραφος 1 στοιχείο α) του DPA) και να συναφθεί και να εκτελεστεί σύμβαση, συμπεριλαμβανομένου του χειρισμού απαιτήσεων (άρθρο 6 παράγραφος 1 στοιχείο β) του DPA). Ο διαχειριστής επεξεργάζεται τα ακόλουθα δεδομένα για τους σκοπούς αυτούς: όνομα ή επωνυμία εταιρείας, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμός τηλεφώνου, διεύθυνση κατοικίας ή καταστατικής έδρας, διεύθυνση παράδοσης εάν διαφέρει από τη διεύθυνση κατοικίας ή καταστατικής έδρας, αριθμός ΦΠΑ, αριθμός παραγγελίας και αριθμός τραπεζικού λογαριασμού. Τα δεδομένα υποβάλλονται σε επεξεργασία για το χρονικό διάστημα που είναι απαραίτητο για την εκτέλεση, τον τερματισμό ή τη λήξη της συναφθείσας σύμβασης ή απαίτησης.
    3. για το σκοπό της επεξεργασίας μηνυμάτων μέσω της φόρμας επικοινωνίας (άρθρο 6 παράγραφος 1 στοιχείο α) RODO), ο Διαχειριστής επεξεργάζεται τα ακόλουθα δεδομένα: όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμός τηλεφώνου για το χρονικό διάστημα που είναι απαραίτητο για την εκτέλεση απαντήσεων και καθηκόντων που σχετίζονται με τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος ή για την ανάκληση της συγκατάθεσης.
    4. για αναλυτικούς και στατιστικούς σκοπούς για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και για λόγους ασφαλείας, συμπεριλαμβανομένης της ασφάλειας των ΤΠ και της πρόληψης και καταπολέμησης των προσπαθειών απάτης (άρθρο 6 παράγραφος 1 στοιχείο στ) του RODO), ο Διαχειριστής επεξεργάζεται τα ακόλουθα δεδομένα: διεύθυνση IP ή άλλα αναγνωριστικά στοιχεία και πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies ή άλλων παρόμοιων τεχνολογιών. Τα δεδομένα αυτά θα υποβάλλονται σε επεξεργασία για το χρονικό διάστημα που είναι απαραίτητο για την εκτέλεση καθηκόντων που σχετίζονται με τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος ή για τη διευκρίνιση περιστατικών.
    5. προκειμένου να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις που επιβάλλονται στον επιχειρηματία από τη σχετική νομοθεσία (άρθρο 6 παράγραφος 1 στοιχείο γ) RODO). Ο διαχειριστής επεξεργάζεται τα ακόλουθα δεδομένα: όνομα, επωνυμία εταιρείας, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμό τηλεφώνου, διεύθυνση κατοικίας ή επαγγελματικής διεύθυνσης, διεύθυνση παράδοσης, εάν διαφέρει από την ιδιωτική διεύθυνση ή την επαγγελματική διεύθυνση, και αριθμό ΦΠΑ, αριθμό παραγγελίας και αριθμό τραπεζικού λογαριασμού. Τα δεδομένα θα υποβάλλονται σε επεξεργασία για το χρονικό διάστημα που ορίζει ο νόμος.
    6.  
  6. Συνέπειες της μη παροχής προσωπικών δεδομένων:
    Η παροχή των δεδομένων σας είναι εθελοντική, αν και απαραίτητη για τη χρήση της προσφοράς μας.
  7. Χρόνος αποθήκευσης δεδομένων:
    Τα προσωπικά δεδομένα που παρέχετε θα υποβάλλονται σε επεξεργασία μέχρι το χρονικό διάστημα που εξαρτάται από τους σκοπούς που αναφέρονται παραπάνω ή στο βαθμό που απαιτείται από την ισχύουσα νομοθεσία. Η συγκατάθεσή σας για την επεξεργασία των δεδομένων σας πέραν της απαιτούμενης από το νόμο επεξεργασίας μπορεί να ανακληθεί ανά πάσα στιγμή. Μπορείτε επίσης να αντιταχθείτε ανά πάσα στιγμή στην επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για σκοπούς άμεσης εμπορικής προώθησης- αυτό ισχύει και για την κατάρτιση προφίλ. Για να το κάνετε αυτό, παρακαλούμε να μας στείλετε ένα τέτοιο αίτημα στη διεύθυνση: iod@nesperta.com 
  8. Αποδέκτες δεδομένων:
    Τα προσωπικά σας δεδομένα ενδέχεται να διαβιβαστούν σε οντότητες στις οποίες αναθέτουμε υπηρεσίες που απαιτούν επεξεργασία δεδομένων, όπως: έμπιστοι πάροχοι υπηρεσιών πληροφορικής (φιλοξενία, συντήρηση), ταχυδρομικοί φορείς για την αποστολή παραγγελθέντων προϊόντων, οντότητες που παρέχουν υπηρεσίες αρχειοθέτησης και καταστροφής εγγράφων και υποστήριξης μάρκετινγκ για εμάς. Οι εν λόγω οντότητες επεξεργάζονται προσωπικά δεδομένα βάσει γραπτής συμφωνίας μαζί μας και μόνο σύμφωνα με τις οδηγίες μας. Τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα μπορούν επίσης να διατεθούν σε εξουσιοδοτημένες δημόσιες αρχές σε αυστηρά καθορισμένες νομικές περιπτώσεις.
  9. Δικαιώματα:
    Έχετε το δικαίωμα να έχετε πρόσβαση στο περιεχόμενο των δεδομένων σας, να ζητήσετε διόρθωση, περιορισμό της επεξεργασίας, διαβίβαση σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας, να υποβάλετε ένσταση, καθώς και το δικαίωμα να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας και να καταγγείλετε σε εποπτική αρχή εάν θεωρείτε ότι η επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων παραβιάζει τις διατάξεις του RODO. Στην Πολωνία, πρόκειται για τον Πρόεδρο του Γραφείου Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, τα στοιχεία επικοινωνίας του οποίου μπορείτε να βρείτε στον σύνδεσμο: https://uodo.gov.pl/en/484.
    Τα παραπάνω δικαιώματα μπορούν να ασκηθούν με την αποστολή γραπτής αίτησης στη διεύθυνση που αναφέρεται στην παράγραφο. 1 ή 2, ήτοι iod@nesperta.com
  10. Λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων μπορείτε να βρείτε στην Πολιτική Απορρήτου που βρίσκεται στη διεύθυνση: https://semilac.gr/gr/#

υποχρεωτικά πεδία