Το καλάθι μου

Καλάθι

Συχνές ερωτήσεις

ΕΓΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑ

Μπορώ να κάνω μια παραγγελία χωρίς εγγραφή (ως επισκέπτης);

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε παραγγελία στο ηλεκτρονικό κατάστημα της semilac ως επισκέπτης (χωρίς να συνδεθείτε). Εντούτοις, σας ενθαρρύνουμε να κάνετε παραγγελίες μετά την εγγραφή σας, για να έχετε πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σας, τη διαχείριση του λογαριασμού σας, την παρακολούθηση των δεμάτων σας και την προσθήκη πολλαπλών διευθύνσεων αποστολής. Επιπλέον, σας επιτρέπει να συντομεύσετε τη διαδικασία της παραγγελίας.

Μπορώ να κάνω μια παραγγελία μέσω της τηλεφωνικής γραμμής;

Μάλιστα, μπορείτε να παραγγείλετε και τηλεφωνικώς στο 210 9760050 (Ηχητικό Μήνυμα Επιλογή 2).
Για τις τηλεφωνικές παραγγελίες, δεν ισχύουν τα δώρα και οι προσφορές του ηλεκτρονικού καταστήματος, εκτός των προϊόντων της κατηγορίας Outlet.

Πώς μπορώ να σιγουρευτώ ότι η παραγγελία μου έχει προωθηθεί για εκτέλεση;

Θα ενημερωθείτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με τη μεταφορά της εντολής εκτέλεσης:

  • α) για τις αποστολές με τρόπο πληρωμής "Αντικαταβολή", τα προϊόντα που φέρουν την ένδειξη <>, αποστέλονται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες απο την ημέρα της παραγγελίας (εφόσον η παραγγελία έχει γίνει έως τις 15:00 το μεσημέρι) με courier.
  • β) για τις αποστολές με τρόπο πληρωμής "Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό", η παραγγελία γίνεται μετά την επιβεβαίωση της πληρωμής. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας ζητούμε την αποστολή του αποδεικτικού στο e-mail: logistirio@semilac.gr

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Οι ακυρώσεις των παραγγελιών γίνονται δεκτές εντός 2 ωρών απο την ώρα αποστολής της παραγγελίας, εφόσον δεν έχει τιμολογηθεί έως της 14:00 το μεσημέρι. Στην περίπτωση αυτή επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο 2109760050 ή αποστείλατε e-mail στο sales@semilac.gr με τα στοιχεία της παραγγελίας που θέλετε να ακυρώσετε.

Μπορώ να αλλάξω προϊόντα στην παραγγελία μου μετά την υποβολή της;

Υπάρχει η δυνατότητα τροποποίησης της παραγγελίας, εφ'όσων δεν έχει τιμολογηθεί. Στην περίπτωση αυτή επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο 2109760050 ή αποστείλατε e-mail στο sales@semilac.gr με τα στοιχεία της παραγγελίας που θέλετε να τροποιήσετε.

Μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση παράδοσης μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας;

Φυσικά. Μέχρι το στάδιο της αποστολής (το οποίο επιβεβαιώνεται μέσω ηλεκτρονικου ταχυδρομείου), η διεύθυνση παράδοσης μπορεί να τροποποιηθεί. Στην περίπτωση αυτή επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο 2109760050 ή αποστείλατε e-mail στο sales@semilac.gr με τα στοιχεία της νέας διεύθυνσης.

Μετά την αποστολή του δέματος η διεύθυνη μπορεί να τροποποιηθεί από:

  • α) Το Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών κατόπιν αιτήματος του πελάτη - στο 2109760050 ή μέσω e-mail στο sales@semilac.gr,
  • β) Τον ίδιο τον Πελάτη, με απευθείας επικοινωνία με την εταιρεία Courier.

μπορώ να παραλαβω την παραγγελία μου απο καποιο κατάστημά σας

Έχετε την δυνατότητα να παραλάβετε τα προϊόντα της παραγγελίας σας απο τα κατάστηματά μας, Εθνάρχου Μακαρίου 3 στον Άγιο Δημήτριο και στην οδό Περγάμου 7 στο Αιγάλεω χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.
Πραγματοποιήστε την παραγγελία σας ηλεκτρονικά, επιλέγοντας σαν τρόπο πληρωμής "Παραλαβή απο το κατάστημα". Θα θέλαμε να σας υπενθυνίσουμε ότι τα προϊόντα της Semilac μπορείτε να τα προμηθειτείτε και από τα Σημεία Μεταπώλησης σε όλη την Ελλάδα.

Οι αγορές που πραγματοποιούνται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος Semilac προσφέρουν επιπλέον επιβραβεύσεις;

Στο ηλεκτρονικό κατάστημα Semilac που πραγματοποιείτε τις αγορές σας, έχετε την δυνατότητα επιλογής ενός δώρου από την Semilac, ανάλογα με το συνολικό ποσό των αγορών σας. Η πλήρης λίστα των δώρων είναι διαθέσιμη στο semilac.gr και τα δώρα εμφανίζονται όταν υπάρχουν διαθέσιμα στο καλάθι σας.

Μπορώ να ελέγξω την κατάσταση της παραγγελίας μου; Εάν ναι, πού;

Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας στον ιστότοπο, όταν πραγματοποιούμε την παραγγελία μετά τη σύνδεση και επικοινωνώντας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών - στο τηλέφωνο 2109760050 ή στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο sales@semilac.gr.

Είναι δυνατόν να κανονίσουμε με το courier συγκεκριμένο χρόνο παράδοσης των προϊόντων;

Μετά την παράδοση του δέματος στην εταιρεία courier, ο πελάτης λαμβάνει πληροφορίες σχετικά με τον αναμενόμενο χρόνο παράδοσης της παραγγελίας του. Για να αλλάξετε την καθορισμένη ώρα, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρεία courier για την άμεση παράδοση του πακέτου.
Οι παραδόσεις γίνονται τις εργάσιμες ημέρες Δευτέρα - Παρασκευή μεταξύ 09:00-20:00. Επίσης, οι πελάτες μπορούν να παραλάβουν την παραγγελία τους ημέρα Σάββατο απο το κοντινότερο κατάστημα της περιοχής τους, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση, πέραν των παραπάνω, κατόπιν συνεννόησης.
Επίσης, παρέχετε η δυνατότητα παράδοσης σε συγκεριμένο χρονικό διάστημα με επιπλέον επιβάρυνση. Για παραδοσεις σε συγκεκριμένο δίωρο εντός της ημέρας μπορείτε να επιλέξετε κατά την παραγγελία σας και το επιθυμητό ωράριο.

ΠΛΗΡΩΜΗ

Σε ποιόν τραπεζικό λογαριασμό μπορώ να πληρώσω για την παραγγελία μου;

Μπορείτε να εξοφλείσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε να δίνετε στην τράπεζα ως αιτιολογία το Ονοπατεπώνυμό σας και τον Αριθμό Παραγγελίας. Αφού γίνει η κατάθεση, παρακαλούμε αποστείλατε το αποδεικτικό κατάθεσης μεσω e-mail στο logistirio@semilac.gr. Ο τραπεζικός λογαριασμός στον οποίον μπορείτε να καταθέσετε τα χρήματα είναι ο εξής:

ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK:
IBAN: GR7502603750000180200513954
ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ 0026.0375.18.0200513954
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ :IDEALIUM ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΑΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ
*Να σημειωθεί ότι τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν τον καταθέτη.

Μπορώ να παραλάβω τα προϊόντα αυτοπροσώπως;

Έχετε την δυνατότητα να παραλάβετε τα προϊόντα της παραγγελίας σας απο τα κατάστηματά μας, Εθνάρχου Μακαρίου 3 στον Άγιο Δημήτριο και στην οδό Περγάμου 7 στο Αιγάλεω χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση. Πραγματοποιήστε την παραγγελία σας ηλεκτρονικά, επιλέγοντας ως μέθοδο αποστολής "Παραλαβή από το κατάστημα".

Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω;

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την πληρωμή σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα Semilac, με τους εξής τρόπους:

Εάν η αποστολή πραγματοποιείται στην Ελλάδα:

  • α) Πληρωμή κατά την παράδοση - αντικαταβολή,
  • β) Πληρωμη μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό
  • γ) Πλήρωμή μέσω Paypal
  • δ) Πληρωμή στο κατάστημα, εφόσον έχετε επιλέξει "Παραλαβή από το κατάστημα"
Για αποστολές εκτός Ελλάδας:
  • α) Πληρωμη μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό
  • β) Πλήρωμή μέσω Paypal

Σε ποιο νόμισμα μπορείτε να κάνετε μια πληρωμή;

Στο www.semilac.gr η πληρωμή γίνεται σε ευρώ(€).

Τι πρέπει να κάνω εάν έχω επιλέξει να πληρώσω μέσω τραπεζικής κατάθεσης και δεν ολοκλήρωσα την πληρωμή;

Μια παραγγελία που δεν έχει πληρωθεί δεν θα εκτελεστεί. Η κατάθεση πρέπει να γίνεται εντός 48ωρών απο την ημέρα και ώρα της αποστολής της παραγγελίας, αλλιώς η παραγγελία θα ακυρώνεται αυτόματα και θα πρέπει να την ξανακάνετε απο την αρχή.

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Ποια είναι η προθεσμία επιστροφής για τα επιστρεφόμενα προϊόντα;

Η προθεσμία για την επιστροφή των προϊόντων είναι οι 14 εργάσιμες ημέρες.

Μπορώ να επιστρέψω τα προϊόντα που αγοράσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα σε ένα φυσικό κατάστημα και το αντίστροφο;

Τα προϊόντα που αγοράζονται επιστρέφονται μόνο στο σημείο από το οποίο αγοράστηκαν. Η επιστροφή των αγαθών που αγοράστηκαν στο www.semilac.gr μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο μέσω του τμήματος επιστροφών του ηλεκτρονικού καταστήματος. Αλλαγές που αφορούν άλλα σημεία πώλησης δεν θα γίνονται δεκτές. Πληροφορίες σχετικά με τις επιστροφές μπορείτε να βρείτε στην σελίδα της Semilac Πολιτική Επιστροφών ή καλώντας μας στο 210 9760050.

Με ποιόν τρόπο είναι καλύτερο να επιστραφεί μια παραγγελία από το www.semilac.gr;

Τα έξοδα αποστολής των επιστροφών των μη ελλατωματικών προϊόντων Semilac, βαρύνουν τον αγοραστή. Για περισσότερες οδηγίες σχετικά με την διαδικασία επιστροφής μπορείτε να καλέσετε στο 210 9760050 ή να στείλετε e-mail στο sales@semilac.gr.